Президентски избори 2016: отношенията медии – политика

Представяне на резултатите от мониторинг на медийната среда в контекста на предизборната кампания. Наблюдавани са трите основни национални телевизии и десет водещи новинарски сайта.  Тематични акценти: Кои са политиците с водещи медийни рейтинги в хода на президентската кампания? Как медиите отразиха референдума? Как медиите формираха свои специфични аудитории? Кои медийни политики оказаха влияние върху вота? Как се промениха медийните нагласи в периода на кампанията и след нея?   Участници: Георги Лозанов - ФМД; Орлин Спасов - ФМД; Добромир Живков - Маркет Линкс; Николета Даскалова – ФМД.

Към 23:27 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация