Брандираните с реклама автомобили изместват билбордовете като комуникационен канал

PowerAD е онлайн платформа, която среща взаимните интереси на рекламодатели и собственици на автомобили. Използваните мобилни приложения позволяват да се създаде огромна мрежа за разпространение на реклами, чрез брандиране на автомобили. Собствениците на колите печелят от движещата се с техния автомобил реклама, а рекламодателите и рекламните агенции получават в реално време данни за рекламните си продукти. 

През февруари тази година Международният форум за инвестиции  „Бизнес ангели“ в Истанбул постави PowerAD сред 50-те най-добри стартъпи в света.

 

Участници: Петър Христов - маркетинг и софтуерен инженер, създател и проджект мениджър на компанията PowerAD; Надица Тимчева и Игор Спасовски – PowerAD.

 

Към 23:12 на 25.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация