Брандираните с реклама автомобили изместват билбордовете като комуникационен канал
PowerAD е онлайн платформа, която среща взаимните интереси на рекламодатели и собственици на автомобили. Използваните мобилни приложения позволяват да се създаде огромна мрежа за разпространение на реклами, чрез брандиране на автомобили. Собствениците на колите печелят от движещата се с техния автомобил реклама, а рекламодателите и рекламните агенции получават в реално време данни за рекламните си продукти.
През февруари тази година Международният форум за инвестиции „Бизнес ангели“ в Истанбул постави PowerAD сред 50-те най-добри стартъпи в света.
Участници: Петър Христов - маркетинг и софтуерен инженер, създател и проджект мениджър на компанията PowerAD; Надица Тимчева и Игор Спасовски – PowerAD.