Бездействието на ДФ „Земеделие” при изплащане на извършени доставки по схема „Училищен плод” и „Училищно мляко” за учебната 2018/2019 г.
Каква е причината отново да има забавени плащания от страна на ДФ „Земеделие”?
- Каква е причината да не са изплатени заявени разходи за раздаване на плодове, зеленчуци, мляко и млечни продукти, съгласно чл.4, ал.6 от Наредбата?
- На какво основание е становището на ДФ „Земеделие” изречение 2 на чл.11, ал.1 от Наредбата да влиза в сила от 05.03.2019г., а изречение 4 на същия чл.11 да влиза в сила от 05.04.2019г.?
- На какво основание не се верифицират заявени разходи за възстановяване на извършени доставки, за които не е поискана допълнителна информация от заявителите, съгласно чл.19, ал.6 от Наредбата?
- Защо уведомителното писмо за нередовност на подадените документи или непълнота в заявените данни се изпраща в последния ден на указания в чл.19, ал.4 3-месечен срок?
Проблемите са поставени на масата пред отговорните лица преди повече от два месеца и до настоящия момент е факт единствено неглижирането им и открито нежелание за вземане на мерки.