site.btaТАСР: Нова кампания цели привличането на допълнителни туристи в Словакия
Нова кампания на информационния портал за туризъм „Словакия Тревъл“ в сътрудничество с Европейската туристическа комисия цели привличането на допълнителни туристи и увеличаването на нощувките им в страната, съобщи словашката новинарска агенция ТАСР.
Кампанията представя три града в Словакия – столицата Братислава, Кошице и Тренчин – като Европейски столици на културата през 2026 т. и цели да представи тези дестинации, особено на чуждестранните туристически пазари.
„Целта на кампанията е да повиши осведомеността за Централна Европа като туристическа дестинация и да увеличи броя на туристите и нощувките на американските туристи във всяка страна, която участва индивидуално в кампанията, включително Словакия“, заяви директорът на „Словакия Тревъл“ Вала Магатова.
Двумесечната цифрова кампания „Креативните градове на Централна Европа“ стартира по-рано този месец. Организацията работи по представянето на Словакия и Централна Европа като цяло чрез платформата „Открий Централна Европа“, която също така рекламира съседни държави като Чешката република, Полша и Унгария.
(Тази информация се разпространява по споразумение между БТА и ТАСР)
/ПГ/
news.modal.header
news.modal.text