site.btaВ УНСС се състоя тържествено награждаване на победителите в първата бизнес академия за студенти “Кока-Кола Хеленик-УНСС''

В УНСС се състоя тържествено награждаване на победителите в първата бизнес академия за студенти “Кока-Кола Хеленик-УНСС''
В УНСС се състоя тържествено награждаване на победителите в първата бизнес академия за студенти “Кока-Кола Хеленик-УНСС''
В УНСС се състоя тържествено награждаване на победителите в първата бизнес академия за студенти “Кока-Кола Хеленик-УНСС''. Снимка: УНСС

В Университета за национално и световно стопанство (УНСС), в зала “Тържествена“, бяха връчени наградите на успешно завършилите първата бизнес академия Coca-Cola Hellenic - UNWE Academy, съобщиха от пресцентъра на висшето училище.

Модератор на събитието беше Лилия Велинова, експерт по брандинг на работодателя (б.а. - Employer Branding Expert) в Кока-Кола Хеленик. Тя приветства присъстващите и им благодари за проявения интерес към различните модули; за желанието им да се обучават и да покажат своите знания и умения; за упоритостта им да останат докрай в Академията и да я завършат успешно.

 “Нашето партньорство с Кока-Кола Хеленик датира отдавна и намира израз в различни инициативи, като тези добри партньорски взаимоотношения ще продължат и през зимния семестър на 2024 година с новoто Business case challenge. Сигурна съм, че второто издание на бизнес академията ще бъде още по-мащабно и ще привлече още повече участници. Нашият университет доказа, че обучава едни от най-добрите студенти в областта на икономиката и управлението. Всички участници разработиха прекрасни проекти и за нас като жури бе много трудно да определим победителите“, каза проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики.

“Сигурна съм, че през тези месеци, с помощта на вашите ментори от Кока-Кола Хеленик, сте получили и много нови практически умения, освен отличните знания, които ние в университета ви даваме. Поздравления за всички участници, защото всички достигнали дотук, сте победители“, се обърна тя към студентите.

Модераторите на различните модули - Александра Иванова, Йоана Иванова  и Виктория Евлогиева, споделиха за емоциите по време на обучението и отбелязаха, че преживяването е било вълнуващо пътешествие и за самите тях. Те отправиха своите благодарности към участниците за активната работа, за стратегическото мислене, за инициативността, за положените усилия при изработването на презентациите и тяхното представяне. Посланието им към младите хора е да бъдат себе си и всеки ден да надграждат постигнатото.

Доц. Иванов отбеляза, че събитието е едно добро начало за истинското реализиране на връзката  университет – бизнес, което полага основата за бъдещи съвместни проекти в партньорство с Кока-Кола Хеленик. Той пожела на младите хора с дръзновение да продължат своя път на развитие.

След приветствията се премина към връчването на наградите на победителите, като всеки един от тях получи по 1500 лв., отбелязват от висшето училище.

Победител в модул “Бизнес визия в ерата на 4.0 индустриална революция“, мастър данни, е Светлин Антонов. Призьорът в модул “Идентифициране на таланти“ е Ружасина Огнянова, а на първо място в модул “Финанси: Функции и управление“, е Валери Коничева.

На събитието бяха раздадени и поощрителни награди, а всички участници получиха сертификати, удостоверяващи участието им в бизнес академията, допълват от УНСС.

БТА припомня, че първата бизнес академия Coca-Cola Hellenic - UNWE Academy беше официално открита на 12 март. В нея право да се включат имаха всички студенти на УНСС, без значение от специалността, която изучават. Всяка седмица до края на академията имаше обучение по трите модула, включени в програмата, а именно: ролята на финансите, бизнес визията в ерата на новите технологии и начините за откриване на таланти.

Кока-Кола Хеленик Ботълинг Къмпани (Кока – Кола – ХБК) България е част от Групата ''Кока-Кола ХБК'', една от водещите бутилиращи компании на търговските марки на The Coca‑Cola Company. Кока-Кола ХБК има два производствени центъра на територията на България - в Костинброд (за безалкохолни напитки) и в Банкя (за минерална вода), а продуктите ѝ се разпространяват чрез шест дистрибуционни центъра в цялата страна. Кока-Кола ХБК започва дейност в България през 1992 г. и оттогава е един от водещите инвеститори в местната икономика. 

/ЙВЛ

 

/ХТ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 07:05 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация