site.btaСтуденти в университета „Проф. д-р Асен Златаров" в Бургас преминаха обучения, водени от корпоративни мениджъри
Студентите от специалностите „Стопанско управление“ и „Маркетинг“ в университет „Проф. д-р Асен Златаров" в Бургас получиха възможност за надграждане на практическите си умения, които да им позволят да изградят успешна кариера в условията на динамична пазарна среда и глобализация на бизнеса в рамките на обучение с доказани мениджъри, съобщиха от висшето училище.
Студентите от „Стопанско управление“ се срещнаха с Анастасия Пенчева, завършила тази специалност и професионално реализирала се като мениджър ключови клиенти в „Софарма Трейдинг“ АД. Тя сподели своя опит и призова студентите да бъдат активни и да се възползват от възможностите, предоставяни им по време на обучението.
Проведе се среща-разговор с Валери Симеонов и Владимир Церовски – представители на “Winners Group”. Тема на лекцията им бе „Личните финанси – умения или наука“, а в последвалата дискусия бяха обсъдени актуални теми от сферата на консултантска дейност на компанията – инвестиционно, пенсионно, застрахователно, данъчно и наследствено планиране. Лекторите представиха възможностите за стаж и работа на студенти в тази организация.
Състоя се и публична лекция на тема „Създай си бъдеще сега“. В нея участваха студенти от специалностите „Стопанско управление“, „Маркетинг“ и „Индустриален мениджмънт“. Гост-лектор бе изпълнителният директор на „Рем Мениджмънт“ ЕООД - капитан далечно плаване Димитър Митев. Той сподели практически опит и запозна присъстващите с възможностите за кариера.
Припомняме, че през септември и октомври тази година Катедра „Икономика и управление“ и катедра „Маркетинг и туризъм“ организираха Дни на кариерата във Факултет по обществени науки. Проведоха се няколко инициативи, в които с подкрепата на преподавателите се включиха над 100 студенти от специалностите „Стопанско управление“ и „Маркетинг“. В началото на октомври в бургаското висше училище се проведе кариерна среща със студентите от специалност „Стопанско управление“ и „Маркетинг“, на която получиха информация за дейността на Кариерния център при университета.
/ТС/
news.modal.header
news.modal.text