site.btaЕксперти и практици обсъждат как учениците с различен майчин език да учат успешно в училище

Експерти и практици обсъждат как учениците с различен майчин език да учат успешно в училище
Експерти и практици обсъждат как учениците с различен майчин език да учат успешно в училище
Снимка: Фондация "Заедно в час"
Близо 20 процента от децата, които започват училище в България, говорят на различен майчин език от българския. Невладеенето на български език е сред най-честите причини тези деца да изостават от своите връстници. Те изпитват затруднения с усвояването на учебния материал и нови знания, чувстват се неразбрани и неуспешни. Това ги определя в много по-голяма степен като деца в риск от отпадане от образователната система. В онлайн дискусия "Как да подкрепим учениците с различен майчин език да учат уверено в училище?" на 6 декември (от 10:00 до 12:00 часа) експерти и практици ще обсъдят как този проблем може да бъде адресиран в българските училища, съобщиха от фондацията "Заедно в час".

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/РБ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:35 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация