site.btaАбонатите на "Нетфликс" през първото тримесечие са се увеличили с повече от очакваното

Абонатите на "Нетфликс" през първото тримесечие са се увеличили с повече от очакваното
Абонатите на "Нетфликс" през първото тримесечие са се увеличили с повече от очакваното
Снимка: АP/Richard Drew

Компанията "Нетфликс" (Netflix) продължава да увеличава своя пазарен дял. Нейните резултати за първото тримесечие на годината надхвърлят очакванията на анализаторите от Уолстрийт, предаде ДПА. 

През първите три месеца още 9,33 милиона потребители са сключили договори, за да ползват услугите на стрийминг платформата за филми. Това се посочва в писмо на "Нетфликс" до нейните акционери. Анализаторите очакваха новите абонати на платформата да се увеличат средно с около 4,9 милиона души. 

На този фон броят на абонатите, които плащат абонаментни такси на "Нетфликс", достига 269,6 милиона в целия свят. Нарастването им през миналата година идва на фона на мерките, които компанията предприе срещу споделянето на пароли за достъп до нейната стрийминг платформа. "Нетфликс" успя да ограничи практиките, при които няколко потребители ползват нейните услуги, заплащайки само една абонаментна такса, посочват експерти. 

На този фон лидерът на пазара на стрийминг услуги отчита и по-високи от прогнозираното приходи и печалба. 

Приходите на "Нетфликс" през първото тримесечие са се повишили с около 15 на сто спрямо същия период на 2023 г. до 9,37 милиарда долара.

Нетната печалба на компанията се е повишила до 2,33 млрд. долара при 1,3 млрд. долара година по-рано. 

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:39 на 30.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация