site.btaСлужителите с нови очаквания към работодателя след здравната криза, според проучване на "Мърсър"

Служителите с нови очаквания към работодателя след здравната криза, според проучване на "Мърсър"
Служителите с нови очаквания към работодателя след здравната криза, според проучване на "Мърсър"
Снимка: АР
През последните две години компаниите съумяха да се адаптират към промените, да създадат и усъвършенстват инструменти за емпатия, за да подобрят условията на труд на сътрудниците си. Сега служителите имат нови очаквания към работодателя си.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 04:09 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация