site.btaУчители от Търговската гимназия в Свищов получиха награди за иновативна учебна практика

Учители от Търговската гимназия в Свищов получиха награди за иновативна учебна практика
Учители от Търговската гимназия в Свищов получиха награди за иновативна учебна практика
Снимка: ПДТГ "Димитър Хадживасилев" - Свищов

Учители от Професионална държавна търговска гимназия (ПДТГ) „Димитър Хадживасилев“ получиха награди за иновативна учебна практика на финалната среща на инициативата „Един учебен час с „Клет България“. Това съобщиха от свищовското училище.

В категория „Иновативна учебна практика“ по проект на тема „Алеко Константинов и европейската изповед на българина“ бяха наградени Миланка Узунова и Татяна Максимова – учители по български език и литература в Търговската гимназия.

През отминаващата учебна година издателство „Клет България“ организира над 30 дискусионни срещи „Един учебен час“ в цялата страна. Инициативата подчертава значимостта на качественото образование и ангажираността на учителите, като предоставя вдъхновение и подкрепа за подобряване на образователния процес в България. 

Акцентът на финалната среща и в съвременното образование е "Учителят – лидер, ментор и иноватор". На събитието се проведоха интересни срещи, обсъдени бяха и ценностите и промените в ролята на учителя през последните десетилетия.

Специални гост-лектори бяха Александър Иванов, основател и управител на CreateX Digital Agency и Native.ntv, Георги Ненов, създател и водещ на  подкаста „Свръхчовекът с Георги Ненов“, проф. д-р Даниела Илиева, изпълнителен директор на Фондация „Право и интернет“.

"Клет България" е водещо образователно издателство у нас, част от голямата европейска издателска група "Klett".  Член е на Асоциацията на Кеймбридж училищата в България, на Българско-британската бизнес асоциация, Германо-българската индустриално-търговска камара и на Асоциацията "Българска книга".

/ХТ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 21:17 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация