site.btaОбявена е обществена поръчка за избор на изпълнител на строителния надзор за основния ремонт на "Дунав мост" при Русе
![Обявена е обществена поръчка за избор на изпълнител на строителния надзор за основния ремонт на "Дунав мост" при Русе](/upload/2476495/%D0%94%D1%83%D0%BD%D0%B0%D0%B2+%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82+13.jpg?l=1000)
![Обявена е обществена поръчка за избор на изпълнител на строителния надзор за основния ремонт на "Дунав мост" при Русе](/upload/2476495/%D0%94%D1%83%D0%BD%D0%B0%D0%B2+%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82+13.jpg?l=1000&original=)
Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) обяви обществена поръчка за избор на изпълнител на строителния надзор при основния ремонт на "Дунав мост" при Русе. Кандидатите могат да подават оферти до 6 ноември тази година. Индикативната стойност на поръчката за строителен надзор е 731 325 лева без ДДС и не е пределна, съобщиха от АПИ.
Изпълнението на поръчката за строителен надзор е в два етапа. Първият е изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието с основните изисквания към строежите и технически контрол по част "Конструктивна" на предоставения технически проект. Вторият е упражняване на строителен надзор по време на строителството.
В момента АПИ провежда и обществена поръчка за избор на изпълнител на основния ремонт на мостовото съоръжение. Постъпилите три оферти са били отворени на 29-и септември тази година. В момента тръжната комисия продължава работата си за разглеждането им.
От АПИ припомнят, че трасето на българска територия от "Дунав мост" е с обща дължина 1,057 километра.
Основен ремонт до момента не е извършван. Преди повече от 22 години е правено укрепване на фугите, а през 2011 г. е подменена хидроизолацията и асфалтовата настилка.
Изработеният технически проект за ремонт на съоръжението предвижда цялостна подмяна на асфалтовата настилка, на панелите, хидроизолация, нови ограничителни системи, маркировка.
Изискването на АПИ към бъдещия изпълнител е при стартиране на ремонтните дейности да не се спира изцяло движението по "Дунав мост". Работният процес трябва да е организиран така, че трафикът да преминава безопасно в едното платно.
/ЛРМ/
news.modal.header
news.modal.text