site.btaИма спад при традиционните туроператори, а прогнозата е, че онлайн туроператорите ще завладяват все повече позиции, каза Илин Димитров в Пловдив

Има спад при традиционните туроператори, а прогнозата е, че онлайн туроператорите ще завладяват все повече позиции, каза Илин Димитров в Пловдив
Има спад при традиционните туроператори, а прогнозата е, че онлайн туроператорите ще завладяват все повече позиции, каза Илин Димитров в Пловдив
БТА, Снимка: кореспондент на БТА в Пловдив Пресиана Вълканова

Има спад при традиционните туроператори и прогнозата е, че онлайн туроператорите ще завладяват все повече позиции, което значи, че в телефоните ни ще има все повече възможности да добавяме и да разширяваме едно пътуване. Това заяви Илин Димитров, секретар на президента Румен Радев по образование, култура и туризъм, по време на конференцията X City: Future Forum Bulgaria. Форумът се провежда днес и утре и е посветен на иновациите и технологиите, които подобряват градската среда.

"Много неща можем да направим още, затова аз винаги се концентрирам, върху това, което имаме, за да го надградим. Най-добре се надграждат съществуващи системи. 68 процента от туристите са българи. Тоест ние трябва да увеличим чужденците, тъй като сме стигнали тавана на българския пазар", смята Илин Димитров. 

Той допълни, че за да имаме повече туристи, които да остават по-дълго време у нас, трябва да има осигурена и съпътстваща програма. "Отдавна вече туристът не търси една седмица почивка през август месец. Напротив, те търсят преживяване. И КОВДИ-19 промени много нагласите, които има самият турист при пътуването. Вече се информираме предварително къде отиваме, търсим по-различен превоз, не обичаме групови пътувания", каза секретар на президента по образование, култура и туризъм.

Според него България трябва да започне първо от качественото обучение на кадри. "Няма как да сме аналогови в един дигитален свят. Ние трябва да внедрим най-новите технологични решения в обучението на учениците, за да може те след като станат студенти, след това мениджъри, след това директори, министри, президенти да знаят какво да правят и да знаят, че всъщност технологията е нещо, което ни бута напред, а обслужването и личното отношение пък е нещото, което прави продукта добър", коментира още Илин Димитров. 

/СЛС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 23:51 на 22.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация