site.btaВ офиса на НАП - Плевен само за два месеца са обслужени 3 500 клиенти за изясняване на здравноосигурителния статус

В офиса на НАП - Плевен само за два месеца са обслужени 3 500 клиенти за изясняване на здравноосигурителния статус
В офиса на НАП - Плевен само за два месеца са обслужени 3 500 клиенти за изясняване на здравноосигурителния статус
В НАП - Плевен само за два месеца са обслужени 3 500 клиенти за изясняване здравноосигурителен статус.
В офиса на Националната агенция за приходите (НАП) в Плевен само за първите два месеца на 2022 г. са обслужени на място 3 500 клиенти за изясняване на здравноосигурителния си статус, съобщи Рени Дудева, Главен инспектор по приходите , Отдел "Услуги за клиенти". Тя уточни, че за цялата 2021 г. над 18 000 клиенти са посетили плевенския офис за проверка на място на здравноосигурителните си права.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЛМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 10:43 на 13.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация