site.btaКампания на център „Амалипе“ мотивира младежи и представители на уязвими групи да гласуват
Младежи и представители на уязвими групи са обект на кампания с мотото „Глас за вас, не го продавай“ на Центъра за междуетнически диалог и толерантност „Амалипе“. С инициативата са ангажирани образователни медиатори и доброволци, а целта е да мотивират хората да гласуват, каза за БТА Силвия Станчева - регионален педагогически координатор на „Амалипе“ за областите Шумен, Търговище, Разград и Сливен.
В рамките на кампанията се организират срещи с младежи от гимназиален етап на обучение в Търговищка област. Раздават им се листовки с акценти за изборния процес. Използвайки игрови подход, се цели гимназистите да бъдат привлечени към темата. Връстници коментират с тях какво всъщност представлява Европейския парламент, кои са и как работят европейските институции, посочи координаторът на „Амалипе“.
По думите на Станчева и през април е реализирана подобна беседа с възпитаници на Професионалната гимназия по транспорт и лека промишленост. А през следващата седмица предстои да се осъществи среща с ученици от Професионалната гимназия по земеделие в Търговище.
В различни населени места се провеждат срещи с представители на ромската общност. С тях се разговаря неформално, на достъпен език, като идеята е да разберат значимостта на гласуването, но по свое убеждение, а не продавайки гласа си – допълни Силвия Станчева.
Разпространяват се подготвени за кампанията брошури и плакати.
/ВД/
news.modal.header
news.modal.text