site.btaВ Опака обучиха екипа, който ще работи по проект за повишаване благосъстоянието на деца от общината

В Опака обучиха екипа, който ще работи по проект за повишаване благосъстоянието на деца от общината
В Опака обучиха екипа, който ще работи по проект за повишаване благосъстоянието на деца от общината
Момент от обучението на екипа на проекта, Сн. Община Опака

В Опака обучиха екипа, който ще работи по проект за повишаване благосъстоянието на деца от общината. Въвеждащото обучение е по проект „Бъдеще за децата в Община Опака”,  финансиран по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс", съобщиха от общинската управа.

Обучението е извършил психолог от Шумен, каза за БТА секретарят на Община Опака Неше Ашим. То е приключило с връчване на сертификати на всички десет участници в него. 

Както БТА съобщи, основна цел на проекта “Бъдеще за децата в община Опака“ е превенция на болестите при децата и информираност за съществуващите услуги в подкрепа на децата, отговорно родителство, подобряване на равния и навременен достъп до качествени и устойчиви услуги, включително услуги, които стимулират достъпа до жилищно настаняване и ориентирани към индивида грижи.

Включените в обучението са с висше образование. Това са все хора, които ще работят с деца от различни възрастови групи в хода на проекта - двама медиатори, педагог, психолог, социални работници, логопед, медицинска сестра и рехабилитатор.

От администрацията припомнят, че стойността на отпуснатите средства по проекта е 391 160 лева. По проекта ще бъдат осигурени предпоставки за повишаване на благосъстоянието на 170 деца на възраст до 20 години. За осъществяването на дейностите ще се работи съвместно с училища и детски градини от община Опака, допълни Неше Ашим. 

/ВД/

news.modal.header

news.modal.text

Към 07:06 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация