site.btaУчители от истанбулско училище гостуваха на образователен център в Разград

Учители от истанбулско училище гостуваха на образователен център в Разград
Учители от истанбулско училище гостуваха на образователен център в Разград
снимка: Образователен център „Къщичката на чудесата” – „Каанланд” гр. Разград

Учители от истанбулското училище Ataköy Atatϋrk Bakוrköy Ortaokulu гостуваха на образователния център „Къщичката на чудесата“ - „Каанланд” в  Разград. Еднодневната визита на преподавателите от Турция бе в рамките на проект „Поколението STEAM в образованието“ („Eğitimde STE(A)M Çağı“), съобщи за БТА ръководителят на образователния център Айтен Кязимова. Тя обясни, че целта на посещението е била обмяна на опит. 

„Организацията ни получи покана за партньорство от турското училище и ръководителя Неджметин Авджъ поради опита, който придобива по време на работата си по успешно реализирания проект през 2023 г. STEAM-Powered Education, каза Кязимова. Тя припомни, че в рамките на 18 месеца през 2021/2023 г. ученици и учители от три държави - България, Турция и Сърбияq осъществиха две онлайн мобилности и три в Назили, Турция, в Разград, България и в Буяновац, Сърбия, и работиха по дейности в областта на STEAM. 

 „По време на посещението екипът на разградската организация запозна участниците с реализираните дейности по проекта, обменихме опит като обучение и методи на преподаване, и дискутирахме възможности за бъдещи партньорства“, посочи Айтен Кязимова, която е и координатор на проекта от българска страна. 

Тя посочи, че по време на краткия престой е осъществена и културна програма за популяризиране на българското културно наследство и история. Южните ни съседи са посетили Археологическия резерват „Абритус“ и „Гнездо на орли“ на ПФК Лудогорец, предизвикващ интерес у чуждестранните партньори на организацията, както и Томбул джамия и паметника „1300 години България“ в Шумен. Всички участници са получили сертификат за участие в срещата. 

/АКМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 12:31 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация