site.btaАрт инсталация от рисуван текстил на плевенската школа "Колорит" е представена в галерия "Илия Бешков"
Арт инсталация от рисуван текстил "Да направим света по-цветен и красив" е представена в Художествена галерия "Илия Бешков". Тя е създадена от малките художници на арт школа "Колорит" с ръководител Майя Ананиева по проект, подкрепен и финансиран от Община Плевен.
"В световен план рисуването върху текстил е хит в дейността на художествени галерии, арт школи и ателиета за деца и младежи. Идеята за този проект и вдъхновеното му реализиране ни приобщи към световните тенденции в ръчното рисуване върху памучен и копринен текстил и върху дрехи, представено по най-атрактивния начин – във вид на арт инсталация", разказа Ананиева.
Според нея този проект е ново предизвикателство за нейните ученици, които са на възраст от 4 до 18 години и са се забавлявали изключително много, докато са създавали своите уникални модели.
"Колективното рисуване върху коприна даде нова емоция на децата и те откриха неограничените възможности и свобода за творчество. Всички се справиха с лекота, експериментираха, наслаждаваха се на артистичните си възможности и на прекрасните творби, които изпълваха като цветна река ателието", допълни Ананиева.
"Аз вече имам идея тази пространствена арт инсталация да получи развитие и обогатяване с нови сюжетни линии, в които да включим музиката и танца. Това е само началото. Очакват ни нови чудеса в неограничения свят на изкуството", каза още арт педагогът.
Арт инсталацията бе представена заедно с церемония по връчване на награди, спечелени от малките творци на престижни национални и международни конкурси. Сред тях са отличия от Япония, Германия, Полша, Чехия, Бангладеш, Сърбия, Румъния, Словения.
/ХТ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text