site.btaПовече от 150 фирми се представят на изложението "Храни и напитки в туризма и ХОСТ индустрия", което се провежда в Слънчев бряг

Повече от 150 фирми се представят на изложението "Храни и напитки в туризма и ХОСТ индустрия", което се провежда в Слънчев бряг
Повече от 150 фирми се представят на изложението "Храни и напитки в туризма и ХОСТ индустрия", което се провежда в Слънчев бряг
Снимка: Станимир Димитров/БТА

Повече от 150 фирми се представят на изложението "Храни и напитки в туризма и ХОСТ индустрия", което се провежда в рамките на днешния ден в хотелски комплекс "Дриймс Съни Бийч Ризорт енд Спа" (Dreams Sunny Beach Resort & Spa) в курортния комплекс "Слънчев бряг". За 18-и път фирмата организатор на събитието "Пачуърк Агенция за комуникации" събира производители на храни, дистрибутори, хотелиери и ресторантьори преди началото на активния летен сезон. Гостите на изложението могат да се запознаят с пълния спектър на хранително-вкусовата индустрия. В него се включват едни от най-популярните производители и дистрибутори на храни и напитки в България, както и местни производители на биологично чисти продукти. 

"Почти постигаме резултатите, които имахме преди пандемията от КОВИД-19. Прави впечатление, че тази година самият туристически бранш е позитивно настроен за летния сезон. Имаме висока посещаемост. Регистрирали сме над 200 хотела и ресторанта, които са ни посетили в рамките на два часа след откриването", каза пред БТА Тодор Сотиров, директор на "Пачуърк Агенция за комуникации". 

Той добави, че целта на събитието е да предложи на бизнеса всички продукти, които ще бъдат необходими за изхранването на гостите по Черноморието – от тестени, местни и млечни продукти до напитки и хотелска козметика.

"Имаме и група продукти, обединени в категорията ХОСТ или хотелско оборудване, системи и технологии. В нея попадат продукти за хигиена, хотелска козметика, текстил, различни нови и модерни технологии за пречистване на въздух, вода и други", добави още Сотиров. По думите му, пазарът по Южното Черноморие е доминиран от "ол инклузив" услугите, но въпреки това има производители, които показват нови и интересни продукти - като тези за хора, които не консумират животински продукти.

"Изложението ни е чист маркетингов продукт. Ние просто задоволяваме потребностите на нашите клиенти. От една страна фирмите производители и дистрибутори искат да продават на този пазар, който през лятото става три и повече милиона клиенти. А от друга страна - хотелиери и ресторантьори трябва да осигурят изхранването на своите гости. Чрез това събитие двете страни намират пресечна точка", каза още Тодор Сотиров и сподели мнение, че има разлики между Южното и Северното Черноморие по отношение на изхранването на гостите в хотелските комплекси. 

"Разбира се, легловата база на юг е много по-голяма, но и в този район както вече споменах доминира "ол инклузив". На север има хотелиери, които работят по съвсем различен начин. Пример е курортният комплекс "Св. Св. Константин и Елена", където няма "ол инклузив" настаняване", посочи Сотиров. 

/ВЙ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:22 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация