site.btaЗапочва реализацията на проект за близо 500 000 лв. за популяризиране на Шуменския регион
BOBSTH 16:41:00 09-07-2013
MH1639BO.010
Шумен - туристически обекти - проект
Започва реализацията на проект
за близо 500 000 лв. за
популяризиране на Шуменския регион
Шумен, 9 юли /Станимир Савов, БТА/
Започва реализацията на проекта "Корените на България", чиято
цел е популяризиране на туристическите обекти в Шуменския
регион. Партньори по проекта, който е на стойност близо половин
милион лева и се финансира по ОП "Регионално развитие" , са
общините Шумен, Велики Преслав и Каспичан. Това каза в интервю
за БТА директорът на общинското предприятие по туризъм "Мадарски
конник" Добромир Жеков.
По проекта е предвидено да бъдат осъществени различни
маркетингови дейности, които ще рекламират туристическите и
културни забележителности в Шуменско - чрез поставяне на
билбордове и банери в интернет сайтове, чрез изработване на
туристически карти, пътеводители, брошури и участие в национални
и чуждестранни борси, уточни Жеков.
Той допълни, че целта на проекта е да се привлекат повече
туристи в региона. По думите му чуждестранните туристи в
богатата на културно-исторически паметници и обекти Шуменска
област, не само в областния град, но и в Плиска, Велики Преслав
и Мадара, през м.г. са посетени едва от около 140 000 туристи.
След реализацията на проекта Жеков каза, че очаква туристите в
региона да се увеличат двойно.
/МХ/
MH1639BO.010
Шумен - туристически обекти - проект
Започва реализацията на проект
за близо 500 000 лв. за
популяризиране на Шуменския регион
Шумен, 9 юли /Станимир Савов, БТА/
Започва реализацията на проекта "Корените на България", чиято
цел е популяризиране на туристическите обекти в Шуменския
регион. Партньори по проекта, който е на стойност близо половин
милион лева и се финансира по ОП "Регионално развитие" , са
общините Шумен, Велики Преслав и Каспичан. Това каза в интервю
за БТА директорът на общинското предприятие по туризъм "Мадарски
конник" Добромир Жеков.
По проекта е предвидено да бъдат осъществени различни
маркетингови дейности, които ще рекламират туристическите и
културни забележителности в Шуменско - чрез поставяне на
билбордове и банери в интернет сайтове, чрез изработване на
туристически карти, пътеводители, брошури и участие в национални
и чуждестранни борси, уточни Жеков.
Той допълни, че целта на проекта е да се привлекат повече
туристи в региона. По думите му чуждестранните туристи в
богатата на културно-исторически паметници и обекти Шуменска
област, не само в областния град, но и в Плиска, Велики Преслав
и Мадара, през м.г. са посетени едва от около 140 000 туристи.
След реализацията на проекта Жеков каза, че очаква туристите в
региона да се увеличат двойно.
/МХ/
news.modal.header
news.modal.text