Община Ловеч - Прессъобщение

site.btaЗавърши първи етап от проект „Обичам моето училище“ в ловешкия квартал „Гозница“

Завърши първи етап от проект „Обичам моето училище“ в ловешкия квартал „Гозница“
Завърши първи етап от проект „Обичам моето училище“ в ловешкия квартал „Гозница“
Снимка: Община Ловеч

ОУ "Св. св. Кирил и Методий"- Ловеч, завърши първи етап от проект „Обичам моето училище“.  Снимки и текст за проекта изпрати Елеонора Тодорова - директор на училището в кв. „Гозница“: 

Вълнение, безкрайна креативност, игривост, цветове, красота - истинска кутия, пълна с с вълшебства, благодарение на общите усилия на екипа на училището и  „LightSource“. Паралелно с облагородяването на пространствата на целия първи етаж на училището, учениците и техните ръководители създадоха „Артистични фоайета“ и участваха в дейностите „Децата и цветята“, които през цялата година ще придават бодра атмосфера и ще учат младите хора в грижа за природата.  

Целта на проекта “Обичам  моето училище” е да подкрепи образованието,  да осигури позитивна учебна среда в училищата, да  повиши реализацията на креативния потенциал и осъзнатост на децата до 18-годишна възраст чрез декорация. Поставените тапети, не само ще придават артистичен облик на пространствата, но и ще възпитават учениците в усет към красивото и естетичното, ще ги направят част от училищната общност, ще допринесат за изграждането на отговорно отношение и ще повишат мотивацията им за постигане на по-добри резултати в процеса на обучение, възпитание и социализация. 

/СТГ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 16:37 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация