site.btaКметът на Община Хасково Станислав Дечев и Георги Богданов – мениджър „Продажби“ на Лидл България откриха официално втория магазин от веригата в Хасково
Днес Лидл България отвори своя втори магазин в град Хасково. Новоизграденият обект се намира на ул. „Дунав“ № 15Б и разполага с модерна визия и съвременно оборудване с висока енергийна ефективност.
„Днес е един от тези дни, в които се убеждавам, че живеем в перспективен и модерен град. Доказателство за това е поредната голяма инвестиция, която се случва в Хасково. Щастлив съм, че Лидл България отново избра да инвестира в нашия град и да покаже, че тук може да се развива успешен бизнес. Поздравявам предприемачите и строителите на обекта, че въпреки трудните моменти през последните месеци, не се отказаха и днес имаме възможност да се поздравим с поредната инвестиция в Хасково“, сподели Станислав Дечев, кмет на община Хасково.
Новият Lidl магазин бе открит от Станислав Дечев- кмет на община Хасково и Георги Богданов- мениджър „Продажби“ на Лидл България за регионално дружество Кабиле.
Магазинът разполага с модерна и просторна търговска зала – 1407 кв.м., а наличните 152 паркоместа са допълнително удобство при пазаруване. Той е единственият в града с каси на самообслужване, които спомагат за още по-бързото обслужване на посетителите.
С новия магазин обектите на Лидл България в страната са вече 112, като до края на годината компанията планира да открие още 3 нови обекта. Чрез новите удобни локации веригата цели да бъде още по-близо до своите клиенти, като им осигури допълнителни възможности за достъп до разнообразни продукти от предварително подбран асортимент и с характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена.
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в над 30 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 112 магазина в 50 града и над 3300 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
/СТГ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text