site.btaОт 1 август започва приемът на заявления за участие във Видински панаир 2022
Във връзка с организирането на традиционното изложение, което тази година ще се проведе в периода от 19 до 27 август включително, на основание схема за разполагане на преместваеми обекти съгласно чл. 56 от Закона за устройство на територията и разрешение за поставяне, издадени от главния архитект на Община Видин, започва приемането на заявления за участие, както следва:
- За разполагане на временни обекти за хранене (бирарии);
- За продажба на понички, захарни изделия, сладоледи, пуканки, памук, палачинки, дюнери, пици, сандвичи и др. хранителни продукти;
- За участие в атракционния кът с люлки, стрелбища и други увеселителни съоръжения;
- За търговия на дребно (продажба на нехранителни стоки и др.).
Заявленията се подават в Центъра за административно обслужване на гражданите в Община Видин, пл. „Бдинци № 2, от 8:30 часа на 1.08.2022 г. до 17:00 часа на 5.08.2022 г. Приемането им става след уточняване на местата съобразно утвърдената схема по зони.
За кандидатите, подали заявление за участие в указания срок, ще бъде направена служебна справка за наличие или липса на задължения към Общината и ако заявителите не са изрядни, няма да им бъдат издадени разрешителни за ползване.
Подаването на заявление за тротоарно право може да става и на e-mail:kmet@vidin.bg.
С всички подробности, свързани с подаването на документи за Видинския панаир, с цените за ползване на площ и с условията, на които трябва да отговарят кандидатите за участие в традиционното изложение, може да се запознаете тук https://vidin.bg/wps/portal/vidin-municipality/administration/administration-documents/doc71
Поради големия интерес, с който гражданите очакват и концертната програма по време на панаира информираме, че тя ще бъде обявена официално най-късно до края на тази седмица на интернет сайта и фейсбук страницата на Община Видин. Входът за всички концерти е свободен.
/МТК/
news.modal.header
news.modal.text