site.btaМесец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите
Два дни преди предсрочните парламентарни избори кампанията на партиите вече е във финалната си фаза.
За поредна кампания екипът на Институт за развитие на публичната среда следи средствата, които партиите влагат в медийно отразяване - традиционно основно разходно перо в отчетите на политическите формации. Мониторингът ни включва официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.
В края на предизборната надпревара публикуваме резултати с актуалност към 28-и септември, 2022 г. Подписаните договори между политическите формации и медиите възлизат на обща стойност от 3 020 075 лв. (без ДДС). Така за последните осем дни средствата за партийна реклама са се увеличили с близо 1 млн. лв.
Кои са най-предпочитаните медии и кой участник е вложил най-много за реклама, може да видите в публикацията на платформата “Отворен парламент” - “Месец кампания в медиите струва 3 млн. лв. на партиите”.
news.modal.header
news.modal.text