Факултет по журналистика и масова комуникация на СУ "Св. Климент Охридски" – Прессъобщение

site.btaПрепълнена аула и силен интерес към втория ден от Кариерните дни на ФЖМК, посветен на специалностите „Връзки с обществеността“ и „Комуникационен мениджмънт“

Препълнена аула и силен интерес към втория ден от Кариерните дни на ФЖМК, посветен на специалностите „Връзки с обществеността“ и „Комуникационен мениджмънт“
Препълнена аула и силен интерес към втория ден от Кариерните дни на ФЖМК, посветен на специалностите „Връзки с обществеността“ и „Комуникационен мениджмънт“
Снимка: Факултет по журналистика и масова комуникация на СУ "Св. Климент Охридски"

На 8 април 2025 г. (вторник) се проведе вторият ден от Кариерните дни на Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски“. Тематичният акцент този път беше върху студентите от специалностите „Връзки с обществеността“ и „Комуникационен мениджмънт“, като инициативата привлече силен интерес и събра в изпълнената до краен предел аула на факултета студентите от първи до четвърти курс от двете специалности.

Събитието бе открито с приветствено слово от доц. д-р Мила Серафимова – ръководител на Кариерния център на ФЖМК.

В рамките на три часа – от 12 до 15 ч. – участниците имаха възможност да се запознаят с актуалните тенденции в комуникационната индустрия и с възможностите за професионална реализация в сферата на връзките с обществеността и корпоративните комуникации. Представители на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) и Международната асоциация за измерване и оценка на комуникациите (AMEC) споделиха своите професионални наблюдения и коментираха предизвикателствата, пред които е изправена професията в условията на дигитална трансформация и навлизането на изкуствения интелект.

В програмата бяха включени и щандове на работодатели, както и индивидуални кариерни консултации, които дадоха възможност на студентите да получат ценни съвети и директна обратна връзка от експерти с дългогодишен опит в сферата на публичните комуникации.

Кариерните дни на ФЖМК продължават и на 9 април със събитие, посветено на специалност „Книгоиздаване“. Инициативата за пореден път утвърждава ФЖМК като активна връзка между академичната подготовка и реалната професионална практика, като предоставя на студентите възможност за пряк контакт с водещи организации и експерти от съответните сфери.

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 22:11 на 17.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация