Университет за национално и световно стопанство – Прессъобщение

site.btaКатедра „Икономика на туризма“ на УНСС ще отбележи 35-годишнината си с юбилеен дискусионен форум „Бранд България – гостоприемство в четири сезона с фокус здравен, делови и развлекателен туризъм“

Катедра „Икономика на туризма“ на УНСС ще отбележи 35-годишнината си с юбилеен дискусионен форум „Бранд България – гостоприемство в четири сезона с фокус здравен, делови и развлекателен туризъм“
Катедра „Икономика на туризма“ на УНСС ще отбележи 35-годишнината си с юбилеен дискусионен форум „Бранд България – гостоприемство в четири сезона с фокус здравен, делови и развлекателен туризъм“
Снимка: УНСС

По повод 35-годишнината на катедра „Икономика на туризма“ на УНСС на 20 и 21 февруари 2025 г. в София ще се проведе юбилеен дискусионен форум „Бранд България – гостоприемство в четири сезона с фокус здравен, делови и развлекателен туризъм“. Събитието е под патронажа на ректора на университета проф. д-р Димитър Димитров.

Двудневното събитие ще бъде открито на 20 февруари от 10.00 ч. в Голяма конферентна зала на УНСС. Целта на форума е да предостави платформа за диалог между всички заинтересовани страни в туристическия сектор.

В динамично променящия се туристически пазар дестинациите се адаптират към съвременния начин на живот и съвременните изисквания на туристите. В този контекст е необходимо България да промени визията и политиките си в посока създаване и анонсиране на послания за четирисезонна дестинация с фокус върху здравния, деловия и развлекателния туризъм. Какви политики и програми са необходими, за да се случи това, ще дискутират експерти от академичните среди и от бизнеса, както и представители на законодателната и изпълнителната власт.

Програмата на форума включва важни за популяризирането на туризма тематични направления, сред които: 

- Маркетинг и ребрандиране на дестинация България;

- Инвестиционен интерес и предприемачество в туризма;

- Дигитализация, изкуствен интелект и нови професии в туристическата индустрия;

- Новите тенденции в туристическия сектор, като Bleisure туризъм и концепциите Work Nomads и Business&Wine&Spa.

„Нашата цел е да утвърдим и анонсираме страната като предпочитана дестинация за четирисезонен здравен, делови и развлекателен туризъм“, заяви проф. д-р Мариана Янева, ръководител на катедра „Икономика на туризма“.

Вторият ден на форума включва практически уъркшопи за студентите от Клуба на младите туристически лидери, насочени към маркетинговото управление на туристическите дестинации и ролята на дигиталните технологии в туризма. Водещи на сесиите ще бъдат изявени експерти и бизнес партньори на катедрата. 

Програма

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:21 на 12.03.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация