Община Шумен – Прессъобщение

site.btaРаботно време на Центъра за административно обслужване в Община Шумен

Работно време на Центъра за административно обслужване в Община Шумен
Работно време на Центъра за административно обслужване в Община Шумен

Община Шумен уведомява гражданите, че работното време на Центъра за административно обслужване на 23 декември (понеделник), 27 декември (петък), 30 декември (понеделник) и 31 декември (вторник) е от 8:30 часа до 17:00 часа.

Уведомяваме гражданите, желаещи да заплатят задължения за данъци и такси, че могат да го направят и извън работното време на Центъра за административно обслужване по един от следните начини:

–           чрез виртуален ПОС терминал;

–           на касите на „Изипей“ в страната;

–           на касите на Български пощи;

–           чрез електронния портал на НАП;

–           чрез системата на ePay.bg;

–           по банков път.

Номерът на банковата сметка е публикуван на сайта на Община Шумен.

 

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:00 на 19.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация