site.btaСтоличен общински съвет: Споразумение за партньорство между Столичната община и Българската федерация по волейбол
Столичната община има ангажимент към спорта и популяризирането му, освен това през 2024 г. носи и титлата Световна столица на спорта. В тази връзка и в отговор на предложение за партньорство от страна на Българската федерация по волейбол кметът Васил Терзиев, председателят на Столичния общински съвет Цветомир Петров, председателят на комисията по спорт Димитър Шалъфов и общинските съветници Татяна Георгиева и Еньо Савов внасят доклад за сключване на споразумение с Българската федерация по волейбол за подпомагане на предстоящи техни събития в размер на 100 000 лв. Подкрепата ще бъде конкретно за организирането и провеждането на следните престижни спортни турнири:
1. Международен турнир „Бъдещи звезди“, в който ще участват едни от най – добрите клубни младежки отбори от Европа – 20 – 22 декември 2024 г., сп. зала „Левски София“;
2. Купа на България – мъже – финален турнир – 12 – 13 януари 2025 г., сп. зала „Левски София“;
3. Квалификационен турнир за Европейско първенство – жени под 16 години – 15 – 19 януари 2025 г., сп. зала „Христо Ботев“;
Тези спортни прояви не попадат във финансираните дейности, включени в програмите на Министерство на младежта и спорта, което налага подсигуряване финансиране от други източници. Българската федерация по волейбол вече се е доказала като устойчив и коректен партньор на Столична община в развитието на спорта в Столицата и налагането на марката на София и на Фондацията „София европейска столица на спорта“.
„Официалното партньорство между Столична община и Българската федерация по волейбол, ще има благоприятно и положително въздействие върху развитието на спорта в столицата и популяризирането на града ни като европейски и световен спортен център. Материалното изражение на това партньорство за Столичната община ще включва интегриране на герба на Столична община, както и логото на Фондация „София – Европейска столица на спорта“ около игрищата по време на мачовете от съответните турнири, на рекламната стена за интервюта и медийни активности и във всички печатни материали, където е предвидено да бъдат интегрирани всички партньори на събитията, както и в дигиталните материали, отразяващи събитията от програмата.“, разказа за предложението Димитър Шалъфов.
news.modal.header
news.modal.text