Областна администрация Шумен – Прессъобщение

site.btaРаботна среща с директори на училища от област Шумен за обсъждане на план-приема в VIII клас за учебната 2024/2025 година

Работна среща с директори на училища от област Шумен за обсъждане на план-приема в VIII клас за учебната 2024/2025 година
Работна среща с директори на училища от област Шумен за обсъждане на план-приема в VIII клас за учебната 2024/2025 година
Снимка: Пресцентър

Областният управител проф. Добромир Добрев се срещна с директори на училища от област Шумен във връзка с планирането на държавния план-прием в VIII клас за учебната 2024/2025 година. В срещата взеха участие началникът на Регионалното управление на образованието Кремена Маринова и заместник-областният управител Нели Георгиева.

„Провеждаме тази среща, защото има проблеми при осъществяването на приема и в баланса при планирането на паралелките“, заяви областният управител проф. Добромир Добрев. Той беше категоричен, че усилията на всички трябва да бъдат насочени за преодоляване на дисбалансите в образователната система на територията на област Шумен. „Тези дисбаланси са резултат от бездействието на Регионалното управление на образованието през последните години“, подчерта областният управител. Проф. Добрев изрази очакванията си съвместно с всички директори да се търси консенсус за решаване на тези проблеми, както и да се работи за преминаване на едносменен режим на обучение във всички училища. В хода на срещата директорите на Профилираната природоматематическа гимназия „Нанчо Попович“ и Профилираната езикова гимназия „Никола Вапцаров“ в Шумен поеха ангажимент през следващата учебна година обучението в тези две училища да се осъществява в една смяна. 

По-късно този месец предстои държавният план-прием в училищата в област Шумен за учебната 2024/2025 година да беше обсъден на заседание на Постоянната комисия по заетостта.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:51 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация