site.btaМРРБ: Писмо до ИПБ


ЧРЕЗ
БЪЛГАРСКА ТЕЛЕГРАФНА АГЕНЦИЯ
ДО
Г-Н БОГДАН МИЛЧЕВ
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА УПРАВИТЕЛНИЯ СЪВЕТ НА ИНСТИТУТ ЗА ПЪТНА БЕЗОПАСНОСТ
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МИЛЧЕВ,
Като благодаря за поканата и за интереса към темата за безопасността на българските пътища, засягаща контрола, прозрачността и качеството на строителството им и ремонтите на пътната инфраструктура, в това число и незаконното строителство, по която аз работя още от първия ден на встъпването ми на поста служебен регионален министър, смятам, че моето присъствие на форума с уважаваните от мен бивши министри: Николай Нанков, арх. Виолета Комитова и Гроздан Караджов, би било некоректно. Тази моя позиция е във връзка с обстоятелството, че от 3 март 2023 г. ние сме в предизборна кампания. Участието ми в подобен формат на публична дискусия точно в този момент, когато всеки от тях е кандидат за депутат, не е удачно и би се приело за намеса в изборите и кампанията.
Мнението ми по въпросите, които предстои да бъдат коментирани, е публично известно – както за обстоятелството, че част от текущите ремонти на пътищата представляват основни и по този начин са се превърнали в незаконно строителство, така и за проверките, извършени на магистралите в последните няколко месеца: на АМ „Тракия“ – октомври 2022 г.; на АМ „Хемус“ в частта от София до Яна – декември 2022
г.; на АМ „Марица“ - февруари 2023 г. и на Северната скоростна тангента – 28 февруари 2023 г. За всичко това основна цел на Министерството на регионалното развитие и благоустройството е да се подготви най-правилното задание за бъдещото ремонтиране на тези участъци от магистрали за следващите две години.
МИНИСТЪР:
АРХ. ИВАН ШИШКОВ
news.modal.header
news.modal.text