site.btaОбщина Ловеч: Прекъсване на електронните административни услуги поради профилактика
![Община Ловеч: Прекъсване на електронните административни услуги поради профилактика](/upload/1008226/obshtina-lovech11.jpg?l=1000)
![Община Ловеч: Прекъсване на електронните административни услуги поради профилактика](/upload/1008226/obshtina-lovech11.jpg?l=1000&original=f80671dd1bc71633fccf55316e76a838b59d4cf6)
Община Ловеч съобщава, че на 28 януари 2023 г., събота, ще бъде прекъснат достъпът за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги през Единния портал за достъп до електронни административни услуги (ЕПДЕАУ). Същото се отнася и за достъпа до федерираните портали и предоставяните услуги от ДХЧО (инфраструктурни, мрежови, приложни системи). Прекъсването на електронните административни услугите е поради профилактика на Държавния хибриден частен облак (ДХЧО).
Това става ясно от изпратено писмо до Община Ловеч от Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“. Планираната профилактика на ДХЧО е от 09:00 часа до 16:00 часа на 28.01.2023 г. При възникнали технически въпроси във връзка с гореизложеното, може да се свържете с дежурен NOC към ИА „Инфраструктура на електронното управление“ на тел. 02 949 2200 или e-mail: noc@e-gov.bg .
news.modal.header
news.modal.text