Музей "Дом на хумора и сатирата" – Прессъобщение

site.btaМузей "Дом на хумора и сатирата": GABROVO GAME JAM се завръща

Музей "Дом на хумора и сатирата": GABROVO GAME JAM се завръща
Музей "Дом на хумора и сатирата": GABROVO GAME JAM се завръща

Gabrovo Game Jam 2023


Дати на провеждане:

Присъствено: 3 - 5 февруари 2023

Дистанционно: 30 януари - 5 февруари 2023

Място: Музей на хумора и сатирата

Регистрирайте се на ggj.humorhouse.bg/

 

След двугодишно прекъсване от 3 до 5 февруари 2023 в Музеят на хумора и сатирата в Габрово ще се проведе петото издание на Gabrovo Game Jam, част от най-големия хакатон за разработка на игри в света - GlobalGameJam (http://globalgamejam.org/). Реализацията на събитието разчита на регионално и национално сътрудничество между организации работещи в сферата на ИТ, културата, образованието, технологиите. 

Домакин и организатор на Gabrovo Game Jam 2023 е Музеят на хумора и сатирата. На инициативата партнира катедра КСТ на Техническия университет Габрово. 

Спонсор на хакатона е глобалната агенция за дигитални платформи FFW*.

Gabrovo Game Jam не е просто състезание за разработка на игри, а място за среща със съмишленици и повод за нови приятелства.

Не пропускайте да се регистрирате!

Желаещите да се включат в хакатона имат възможността да се регистрират за участие до 25 януари 2023 на ggj.humorhouse.bg/.  Официалният старт за участващите на място в Музея е в 17 часа на 3 февруари. В неделя, 5 февруари, ще бъдат обявени победителите. Оценяването ще става по стандартни критерии, а това което ще търси журито и ще донесе бонус точки на отборите са сюжети и персонажи в игрите, близки до Габрово и габровци – находчиви и пестеливи, предприемчиви, с чувство за хумор, както и присъствието на отличителни символи на града.  

Какво представлява GGJ?

За 48 часа Gabrovo Game Jam ще събере в Музея любители на компютърни и настолни игри, програмисти, писатели, аниматори и художници. Обединени в отбори те ще направят игри по обща тема, която международните организатори Global Game Jam ще обявят в деня на старта. В годините назад е имало теми като: „Ритуал“, „Какво ще правим сега“, „Звукът от сърцебиенето“, „Ние не виждаме нещата такива, каквито са, ние ги виждаме такива каквито сме ние“, „Вълни”, „Зараза”, „Какво означава домът за теб?“, „Ремонт”. Практика в този формат е участниците да имат готова основна идея за игра. В деня на откриването идеите се споделят и намират своите екипи. В рамките на две денонощия игрите се разработват до ниво прототип, който може да се играе.

 

*FFW е глобална агенция за дигитални платформи, която съчетава стратегия и дизайн – FFW създава завладяващи дигитални преживявания.  С повече от 700             експерти в цял свят, екипът на компанията действам като навигатор за дигитални преживявания, на които редица клиенти се доверяват.

Със седалище в Копенхаген, Дания, FFW е основана през 2000 и оттогава непрекъснато се разраства. Понастоящем има около 20 офиса в 11 държави , включително в САЩ, Германия, Франция и Великобритания. В България около 160 служители работят на четири различни места: София, Габрово, Велико Търново и Пловдив.

Интердисциплинарни екипи, които работят за клиенти като Bitburger, Panasonic, Randstad, Pfizer и ZDF. В международен план сред клиентите на FFW са 21 от 2000-те най-големи компании в света.

Компанията има амбициозни цели: Очаква се до 2025 броят на най-големите и клиенти в света да нарасне до 100. Тогава FFW ще бъде сред 100-те най-големи консултантски компании в света в областта на потребителското изживяване и mar-tech.

 

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:04 на 21.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация