Институт за развитие на публичната среда – Прессъобщение

site.btaИРПС: Медийните пакети – разходване и необходими промени

ИРПС: Медийните пакети – разходване и необходими промени
ИРПС: Медийните пакети – разходване и необходими промени

В последните 2 години се проведоха 4 парламентарни и едни президентски избори. От финансовите отчети на участниците в тях става ясно, че все по-голяма роля придобива финансирането чрез медийни пакети. 

В кампанията за изборите от октомври медийните пакети възлизаха на 714 740 лв. Общо 19 формации се възползваха от това финансиране.

Как се разходваха медийните пакети в тази кампания? Кои медии ги получиха? Какъв беше контролът при одобряването на тези договори и необходими ли са промени? Това са част от въпросите, на които търсим отговори в публикацията на “Отворен парламент” - Медийните пакети - разходване и необходими промени. 

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 18:00 на 22.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация