site.btaОбщина Банско въвежда система за оценка на удовлетвореността от административното обслужване
Общинска администрация Банско въвежда иновативна за администрациите система за измерване удовлетвореността от качеството на административното обслужване на гражданите, юридическите лица и неправителствените организации. Основната цел е получаване на обективна оценка за качеството на административното обслужване, намаляване слабостите в организацията на административното обслужване, предприемане на действия за отстраняване на прояви на лошо администриране, подобряване на работата на администрацията и изграждане на ефективна комуникационна връзка между потребителите и администрацията.
Потребителите на административни услуги ще получават лично вайбър съобщение, чрез което, само с две кликвания, ще могат да дадат точна обратна връзка как са обслужени. Системата дава възможност да се проследи клиентът от кой конкретен служител е бил обслужен и как го е оценил. Проучванията ще се правят на случаен принцип и за момента са приложими за потребители, които използват вайбър.
Остават актуални и другите начини за измерване на удовлетвореността:
- Чрез попълване на хартиена анкета в Центъра за административно обслужване;
- Чрез използване на уеб-базиран формуляр, който се попълва онлайн в сайта на общината;
- Чрез пощенска кутия на входа на Община Банско за подаване на мнения и коментари, предложения, полезна информация, оплаквания и похвали;
- Чрез книга за похвали и оплаквания в Центъра за административно обслужване;
- Чрез сайта на общината Е-община/Сигнали и похвали ;
- Чрез имейла на община Банско – info@bansko.bg;
- Чрез телефонна линия „Горещ телефон“ 0749/88622;
- Чрез “Freecall” през сайта на общината.
news.modal.header
news.modal.text