site.bta„Български пощи“ започват да предлагат нова международна куриерска услуга

„Български пощи“ започват да предлагат нова международна куриерска услуга
„Български пощи“ започват да предлагат нова международна куриерска услуга
Снимка: "Български пощи"

„Български пощи“ започват да предлагат нова международна куриерска услуга в партньорство с Международната пощенска корпорация (International Post Corporation – IPC)  чрез мрежата „ИНТЕРКОНЕКТ“ (INTERCONNECT), съобщиха от пресцентъра на дружеството. С присъединяването си към глобалната мрежа за доставки на пратки от електронна търговия INTERCONNECT клиентите на „Български пощи“ ще имат възможността да изпращат пратки до 30 държави в Европа при изключително добри пазарни условия. 

Пратките могат да бъдат с тегло до 30 кг, а срокът на доставката е от пет до седем дни, в зависимост от страната получател, като застраховката в размер до 450 евро е включена в цената. Осигурена е възможност за избор на начина на доставка, наличен в страната на местоназначение - до адрес на получателя, до офис или до автомат, ако е налична тази опция. Пратките ще могат да бъдат изпратени чрез всичките 2971 пощенски станции или със заявка на куриер от адрес на изпращача. На сайта на „Български пощи“ има опция за тяхното проследяване от потребителите в реално време. Електронните магазини могат да се възползват от възможността за интеграция и редица допълнителни услуги, като предплатено връщане на пратките с улеснен режим и търговски отстъпки.

Подробна информация за новата услуга има на официалната страница на дружеството.

Мрежата INTERCONNECT на Международната пощенска корпорация IPC  работи като единна оперативна мрежа, която да предложи на е-търговците на дребно и купувачите надеждна трансгранична услуга, създавайки силно конкурентна мрежа за сътрудничество за пренос и доставка на пратки от край до край. Партньорството между IPC и „Български пощи“  е предназначено да улесни съвместните усилия в области като технологични иновации, оперативна ефективност и разработване на нови услуги, за да отговори на променящите се нужди на клиентите в световен мащаб.

С новата услуга „Български пощи“ цели да предложи достъпни цени и качествена услуга за всички български потребители, които имат желание за реализация на европейския пазар, уверяват от дружеството. 

С друго съобщение на сайта „Български пощи“ уведоми за промяна на цените на услугите от обхвата на международната куриерска услуга EMS, считано от 23 януари. Информация за новите цени има в раздел "Цени" на сайта на дружеството. 

/ЛРМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:19 на 18.09.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация