site.btaРаботна група ще обсъжда туристическата реклама в областите от Северен централен район
VINF 14:47:01 08-02-2022
RM1444VI.014
Велико Търново - областен управител - среща
Работна група ще обсъжда туристическата реклама в областите от Северен централен район
Велико Търново, 8 февруари (Марина Петрова, БТА)
Работна група ще обсъжда туристическата реклама в областите от Северен централен район. Идеята е обсъдена на среща между областния управител на Велико Търново Людмила Илиева и областния управител на Разград д-р Диян Димитров, съобщиха от институцията.
По време на разговора е очертана работата в администрациите и предстоящите задачи през близките месеци. Една от темите е за съвместно сътрудничество в областта на развитието и рекламирането на туристически продукти на територията на Северен централен район, в който влизат областите Велико Търново, Габрово, Разград, Русе и Силистра.
Областните управители ще работят за създаване на група с представители на петте области, за да се намери най-подходящият начин за реклама на туризма, както на вътрешния пазар така и зад граница. Следващата стъпка ще е по линия на Програмата за трансгранично сътрудничество между България и Румъния да се рекламират туристически обекти и дестинации и в двете страни.
/РУМ/
RM1444VI.014
Велико Търново - областен управител - среща
Работна група ще обсъжда туристическата реклама в областите от Северен централен район
Велико Търново, 8 февруари (Марина Петрова, БТА)
Работна група ще обсъжда туристическата реклама в областите от Северен централен район. Идеята е обсъдена на среща между областния управител на Велико Търново Людмила Илиева и областния управител на Разград д-р Диян Димитров, съобщиха от институцията.
По време на разговора е очертана работата в администрациите и предстоящите задачи през близките месеци. Една от темите е за съвместно сътрудничество в областта на развитието и рекламирането на туристически продукти на територията на Северен централен район, в който влизат областите Велико Търново, Габрово, Разград, Русе и Силистра.
Областните управители ще работят за създаване на група с представители на петте области, за да се намери най-подходящият начин за реклама на туризма, както на вътрешния пазар така и зад граница. Следващата стъпка ще е по линия на Програмата за трансгранично сътрудничество между България и Румъния да се рекламират туристически обекти и дестинации и в двете страни.
/РУМ/
news.modal.header
news.modal.text