site.btaБългарският Червен кръст в Кърджали започна инициатива в подкрепа на кампаниите с най-голям социален ефект на общинските си структури
VINF 14:06:31 15-02-2022
RI1400VI.031
Кърджали - БЧК - онлайн инициатива
Българският Червен кръст в Кърджали започна инициатива
в подкрепа на кампаниите с най-голям социален ефект
на общинските си структури
Кърджали, 15 февруари (Валентина Стоева, БТА)
Областната структура на Българския Червен кръст (БЧК) в Кърджали създаде онлайн инициатива за поощряване на креативността и работата на общинските структури в региона. Това каза за БТА Жана Чакърова - Шукерска, директор на Секретариата на Областния съвет на БЧК.
Тя уточни, че до провеждането на годишното общо отчетно събрание на структурата след броени дни, с "Приз #иновации #традиции#BRC#2021", за най-иновативните си кампании и тези с най-голям социален ефект, ще бъде отличена всяка една от седемте общински структури. Самите призове ще бъдат връчени лично на общинските структури непосредствено преди общото събрание на БЧК.
Две от общинските червенокръстки организации в региона вече са получили своето признание, като едната е тази в Крумовград. Призът, с който е удостоена "Капка по капка вир става", е за Коледен благотворителен базар, съвместно с община Крумовград, събрал над 10 000 лв. Със средствата са подкрепени 39 деца, ученици и студенти.
Другият приз: "Добротата е любов в действие" е на кърджалийската организация за кампаниите "Добротата е един размер" и "От децата за децата, сътворено с любов", в подкрепа на деца с образователни потребности и деца от многодетни семейства. "Общо 100 деца с образователни потребности от област Кърджали получиха ученически раници и пособия за първия учебен ден на 2021 г., а в навечерието на Коледните и Новогодишните празници пет многодетни семейства от град Кърджали се зарадваха на осигурени нови дрешки за техните малчугани", припомни Жана Чакърова Шукерска.
Тя допълни, че идеята на онлайн инициативата "Приз#иновации#традиции#BRC#2021" е да дава подкрепа на местните структури, чрез които най-бързо се достига до хората, да привлече общественото внимание, вниманието на дарители, както и да отчете къде и за какво са отишли събраните средства.
/РИ/
RI1400VI.031
Кърджали - БЧК - онлайн инициатива
Българският Червен кръст в Кърджали започна инициатива
в подкрепа на кампаниите с най-голям социален ефект
на общинските си структури
Кърджали, 15 февруари (Валентина Стоева, БТА)
Областната структура на Българския Червен кръст (БЧК) в Кърджали създаде онлайн инициатива за поощряване на креативността и работата на общинските структури в региона. Това каза за БТА Жана Чакърова - Шукерска, директор на Секретариата на Областния съвет на БЧК.
Тя уточни, че до провеждането на годишното общо отчетно събрание на структурата след броени дни, с "Приз #иновации #традиции#BRC#2021", за най-иновативните си кампании и тези с най-голям социален ефект, ще бъде отличена всяка една от седемте общински структури. Самите призове ще бъдат връчени лично на общинските структури непосредствено преди общото събрание на БЧК.
Две от общинските червенокръстки организации в региона вече са получили своето признание, като едната е тази в Крумовград. Призът, с който е удостоена "Капка по капка вир става", е за Коледен благотворителен базар, съвместно с община Крумовград, събрал над 10 000 лв. Със средствата са подкрепени 39 деца, ученици и студенти.
Другият приз: "Добротата е любов в действие" е на кърджалийската организация за кампаниите "Добротата е един размер" и "От децата за децата, сътворено с любов", в подкрепа на деца с образователни потребности и деца от многодетни семейства. "Общо 100 деца с образователни потребности от област Кърджали получиха ученически раници и пособия за първия учебен ден на 2021 г., а в навечерието на Коледните и Новогодишните празници пет многодетни семейства от град Кърджали се зарадваха на осигурени нови дрешки за техните малчугани", припомни Жана Чакърова Шукерска.
Тя допълни, че идеята на онлайн инициативата "Приз#иновации#традиции#BRC#2021" е да дава подкрепа на местните структури, чрез които най-бързо се достига до хората, да привлече общественото внимание, вниманието на дарители, както и да отчете къде и за какво са отишли събраните средства.
/РИ/
news.modal.header
news.modal.text