site.btaВ община Пазарджик вече работи кол център за обслужване на граждани, фирми и институции

BOBSTH 16:43:31 15-12-2016
MH1641BO.022
Пазарджик- община - нова услуга

В община Пазарджик вече работи кол център за обслужване на граждани, фирми и институции


Пазарджик, 15 декември /Николета Манджукова, БТА/
От днес в община Пазарджик работи кол център за обслужване на граждани, фирми и институции, съобщи кметът Тодор Попов.
Новата услуга предлага входящи и изходящи обаждания, справки, както и обслужване и по други комуникационни канали - E-mail, SMS, гласови съобщения, чат на живо.
Освен чрез сайта на Община Пазарджик, гражданите ще могат да се свържат и с Контактния център на телефон 034/96 96 96.
Достъпът до дежурния телефон е 24 часа в денонощието, като в периода от 8,30 ч. - 20,30 ч. ще се свързват директно с оператор, а след това ще имат възможност да оставят съобщения на телефонен секретар.
На телефона могат да се подават сигнали и жалби, да се получи обща информация за функциите, местоположението, работното време и възможностите за контакт със звената на Община Пазарджик. Също така операторите ще предоставят информация за услугите, предлагани от Община Пазарджик, начина на тяхното получаване, необходимите документи при подаване на различни заявления за услуги, срокове и цени. Ще бъдат подпомагани гражданите и фирмите при подаване на заявления за извършване на административни услуги по електронен път, проследяване развитието на подадените сигнали, писма, жалби и др., след получаване обратна информация от съответните звена на Община Пазарджик.
/МХ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 18:23 на 29.09.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация