site.btaАНА-МПА: Атинско-македонската новинарска агенция подписа споразумение с Гръцката национална туристическа организация за популяризиране на Гърция в чужбина

АНА-МПА: Атинско-македонската новинарска агенция подписа споразумение с Гръцката национална туристическа организация за популяризиране на Гърция в чужбина
АНА-МПА: Атинско-македонската новинарска агенция подписа споразумение с Гръцката национална туристическа организация за популяризиране на Гърция в чужбина
Снимка: АНА-МПА

Атинско-македонската новинарска агенция (AНА-МПА) и Гръцката национална туристическа организация (ГНТО) подписаха вчера меморандум за цялостна програма за популяризиране и популяризиране на Гърция в чужбина. Това съобщи за БТА агенция АНА-МПА.

Документът бe подписан от президента и генерален мениджър на АНА-МПА Емилиос Пердикарис и от генералния секретар на ГНТО Димитрис Фрагакис.

Меморандумът предвижда популяризиране на Гърция в туристическия сектор и на действията на ГНТО, осъществяване на целенасочени промоционални действия за конкретни дестинации или за тематичен (нишов) туризъм, както и провеждането на съвместни събития на АНА-МПА и ГНТО. Споразумението включва също популяризиране от АНА-МПА към чуждестранни новинарските агенции на специфични статии, свързани с туризма.

В изказването си по време на събитието министърът на туризма Олга Кефалояни отбеляза: „Атинско-македонската новинарска агенция, чиято история обхваща повече от век, е един от основните доставчици на новини и новинарски предавания, основаващи се на принципите на обективност и надеждност, както на национално, така и на международно ниво. Надяваме се, че меморандумът за разбирателство, подписан от АНА-МПА и ГНТО, в сътрудничество с Министерството на туризма, ще предложи нова динамика на гръцкия туристически продукт, на популяризирането и публичността на гръцкия туризъм, както и за осветяване на проблеми, свързани с развитието на туризма на нашата страна в световен мащаб".

АНА-МПА „навлезе във фаза на изява навън и инвестира главно в сътрудничество с агенции, от които може да спечели и в същото време да предложи това, което мрежите й могат да предложат в Гърция и в чужбина: възпроизвеждане на новини, предвид факта, че представлява основен източник на информация за гръцките и международните новинарски медии“, каза президентът на АНА-МПА Емилиос Пердикарис.

Заедно с това той добави: „Не можехме да не поставим туризма като един от нашите основни приоритети. Подготвихме споразумението с ГНТО и Министерството на туризма, защото популяризирането на Гърция чрез нейния туристически продукт и чрез мрежите на АНА-МПА е много важен ход, който ще подпомогне двете агенции, които си сътрудничат в осъществяването на тази цел, да постигнат много важни резултати."

От името на ГНТО генералният й секретар Фрагакис каза: „Днес ние откриваме нова ера на сътрудничество между ГНТО, Министерството на туризма и АНА-МПА. Това е сътрудничество, върху което работим от дълго време. Подписахме меморандума за сътрудничество и сме много щастливи, че ще работим заедно с една от най-важните информационни агенции в Гърция и главно в чужбина. Нашата цел е да помогнем за популяризирането на Гърция чрез каналите АНА-МПА и да предложим нашите собствени технически ноу-хау за цялостната реклама на страната и на гръцкия туристически продукт в Гърция и в чужбина."

(Това е новина от деня в Гърция, избрана от агенция АНА-МПА за публикуване от БТА съгласно споразумението за обмен на информация и професионално сътрудничество, което предвижда всеки ден националните информационни агенции на България и Гърция да си разменят директно избрана от другата агенция новина на деня от съответната страна, а другата агенция да я публикува на своя интернет сайт с изрично посочване и цитиране на партньора й като източник.)

/ЕЩ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 13:15 на 10.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация