site.btaУченици и учители от Обединено училище ,,Св. Паисий Хилендарски'' в село Долно Осеново изразиха подкрепата си към хората със синдром на Даун

Ученици и учители от Обединено училище ,,Св. Паисий Хилендарски'' в село Долно Осеново изразиха подкрепата си към хората със синдром на Даун
Ученици и учители от Обединено училище ,,Св. Паисий Хилендарски'' в село Долно Осеново изразиха подкрепата си към хората със синдром на Даун
Снимка: Община Симитли

Ученици и учители от Обединено училище ,,Св. Паисий Хилендарски'' в село Долно Осеново изразиха подкрепата си към хората със синдром на Даун по повод международния ден на хората с това генетично състояние, съобщиха от пресцентъра на Община Симитли.

Оттам посочиха, че децата са сложили шарени чорапи и украсили класните стаи и коридорите на училището с цветни декорации. Учениците от различни класове са направили интересни снимки, с които да засвидетелстват своята подкрепа към хората с този синдром.

Детска градина "Д-р Елиза Астинова" в Разлог беше посетена от доброволците на Българския младежки Червен кръст към средното училище "Братя Каназиреви" в града, информираха от БМЧК - Благоевград на своя уебсайт. Оттам допълниха, че с щафетни игри и дискусия с най-малките, за различията и стереотипите, доброволците, заедно с всички деца, обули шарени чорапи в знак на подкрепа, за да покажат, че светът е шарен, цветен и различен, но и че всички имат нужда от едно и също – любов, разбиране и добро отношение. 

Че приемат и подкрепят своите трима съученици показаха децата на своя гост - заместник-кмета на община Стара Загора Павлина Делчева. Вярата си, че всяко дете със синдром на Даун заслужава не просто шанс, а достойно място сред приятелите си, в училище и в мечтите си показаха днес най-малките ученици от Единайсето ОУ „Николай Лилиев“ в Стара Загора.

/АБ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 23:06 на 21.03.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация