site.btaСЕМ и Националният съвет за саморегулация проведоха обучение на инфлуенсъри

СЕМ и Националният съвет за саморегулация проведоха обучение на инфлуенсъри
СЕМ и Националният съвет за саморегулация проведоха обучение на инфлуенсъри
Снимка: Владимир Шоков/БТА (архив)

Съветът за електронни медии (СЕМ) и Националният съвет за саморегулация (НСС) проведоха обучение на инфлуенсъри. Темата на събитието бе „Регулация и етични правила на инфлуенсър маркетинга“, съобщават от медийния регулатор.

Сред въпросите, включени в обучението, са тези за саморегулацията в рекламата, развитието на инфлуенсър маркетинга, регулацията на аудио-визуалното съдържание в областта на рекламата и тенденциите в развитието на регулацията в Европа, защита на потребителите и конкуренцията и защита на авторското право.

По темите са говорили изпълняващата длъжността председател на СЕМ д-р Симона Велева, изпълнителният директор на Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори (АБРО) Анна Танова, председателят на етичната комисия към НСС Надя Чукова и Андреа Андреев - специалист в областта на интелектуалната собственост.

Обучението се радва на изключителен интерес, като се дадоха заявки за това да се проведат и други следващи такива, посочват от Съвета за електронни медии.

Събитието е осъществено с подкрепата на АБРО, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.

/ ГН

/ТС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:03 на 14.02.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация