site.btaДискусионни срещи за бъдещето на образованието ще се проведат в Разград

Дискусионни срещи за бъдещето на образованието ще се проведат в Разград
Дискусионни срещи за бъдещето на образованието ще се проведат в Разград
Снимка: Издателство "Клет България"

Дискусионни срещи за бъдещето на образованието организира издателство „Клет България“ в Разград, съобщиха от издателството. Те са предназначени за учителите в детските градини и началните учители от Разград и региона. 

Първата от тях – „Една вълшебна ситуация” в детската градина, ще се проведе на 3 февруари в хотел „Картуун“, като целта ѝ е да изследва значението на емоциите в обучението и възпитанието в предучилищна възраст. Една седмица по-късно – на 12 февруари, ще се проведе и втората инициатива „Един учебен час“, в която началните учители от региона могат да обсъдят еволюцията на българското образование – „От Рибния буквар до електронния учебник“, отбелязаха от издателството. 

Събитията целят да дадат поле за обмен на идеи, иновации и добри практики сред педагогическата общност, като продължават успешната традиция на издателството да предоставя актуални и полезни ресурси за учителите. За участие в дискусионните срещи е необходима регистрация в сайта на издателството.

За втора поредна година издателство „Клет България“ организира дискусионни срещи с учители от над 30 града в България, сред които е и Разград. Той впечатлява с богатата си история и значителен принос за развитието на образованието.

Дискусионните срещи са част от мисията на „Клет България“  да подкрепя професионалното израстване на учителите, като им предоставя платформа за споделяне на добри практики и иновативни подходи. 

Както БТА съобщи, дискусионни срещи с учители са проведени в Добрич, Велико Търново, Търговище, Сливен и София. Подобни срещи предстои да има в Шумен и Пловдив

 

/ТС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 08:10 на 31.01.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация