site.btaОще 83 деца са класирани в детските градини и ясли в Пловдив

Още 83 деца са класирани в детските градини и ясли в Пловдив
Още 83 деца са класирани в детските градини и ясли в Пловдив
БТА, архив

Още 83 деца са класирани в детските градини и ясли в Пловдив след проведеното на 21 ноември предпоследно класирането за прием в детските заведения, съобщиха от пресцентъра на общината.

Общо 533 деца взеха участие в проведеното на 21 ноември 2024 г. класиране за прием в детските градини и ясли в Пловдив. Най-голям е делът на децата за яслените групи – 381. За първа група участваха в класирането 74 деца, за втора 46 деца, за трета възрастова група 25 деца и за четвърта група само 7 деца.

За класирането бяха обявени общо 300 свободни места. От тях местата за най-малките (децата до 3-годишна възраст, които кандидатстват за яслените групи) бяха 58. За първа възрастова група – за децата, родени през 2021 година, бяха обявени 98 места. Свободните места за другите възрасти бяха, както следва: за втора възрастова група 74, за трета група 34 и за четвърта възрастова група – 36 свободни места.

Въпреки наличието на значителен брой свободни места, броят на класираните деца е 83 (42 в яслените групи, 13 в първа група, 17 във втора възрастова група, 10 в трета група и 1 дете в четвърта възрастова група).

За всички класирани деца следва записване при директорите на детските градини и детските ясли до 29 ноември. До края на 2024 г. е предвидено още едно класиране, което ще бъде на 10 декември. При подаване на заявления за него родителите е добре да се запознаят с обявените свободни места, които се публикуват на страницата на системата за прием на адрес http://dz-priem.plovdiv.bg/.

БТА припомня, че на 17 октомври 154 деца бяха класирани в детските ясли и градини в Пловдив, в него участваха 621 деца. В преходното класиране  на 1 октомври са приети 180 деца в детските ясли и детски градини в Пловдив. Тогава в класирането взеха участие 685 деца.

/ВД/

news.modal.header

news.modal.text

Към 02:24 на 24.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация