site.bta"Нестле" съкращава разходите с 2,8 млрд. долара, но ще насърчи маркетинга при новия главен изпълнителен директор Лоран Фрейкс

"Нестле" съкращава разходите с 2,8 млрд. долара, но ще насърчи маркетинга при новия главен изпълнителен директор Лоран Фрейкс
"Нестле" съкращава разходите с 2,8 млрд. долара, но ще насърчи маркетинга при новия главен изпълнителен директор Лоран Фрейкс
Снимка: Laurent Gillieron/Keystone via AP
"Нестле" (Nestle) ще насърчава рекламната дейност и маркетинга и ще свие разходите с поне 2,8 млрд. долара до 2027 г.,  като ще отдели бизнеса си за вода и премиум напитки в отделно подразделение, предаде Ройтерс. Швейцарската компания се опитва да

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/СЛС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 02:02 на 27.12.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация