site.btaВърху проект „Моето родословно дърво“ работиха второкласници от училище „Българче“ в Лондон

Върху проект „Моето родословно дърво“ работиха второкласници от училище „Българче“ в Лондон
Върху проект „Моето родословно дърво“ работиха второкласници от училище „Българче“ в Лондон
Снимка: Училище „Българче“ в Лондон / Фейсбук

Върху проект „Моето родословно дърво“ работиха учениците от втори „В“ клас в Училище „Българче“ в Саутгейт, Северен Лондон, Великобритания. Това съобщават от учебното заведение в своята страница във Фейсбук.

В публикацията е посочено, че целта на проекта по родинознание е била да бъдат назовани членовете на семейството и роднинските връзки между членовете на рода, както и да се формира положително отношение към тях. 

Чрез поставените задачи от училището се стремят към разширяване и обогатяване на знанията и представите на учениците за семейството и рода; затвърждаване на знанията и развиване на уменията за положителни модели на общуване с членовете на семейството, роднините, приятелите; развитие на речта, мисленето, въображението, самостоятелността; затвърждаване на знанията за правила на поведение в дома, в училището, на улицата; подобряване на фината моторика, става ясно още от споделената информация. 

Училище „Българче“ в Саутгейт, Северен Лондон, Великобритания, отваря врати през 2012 година. Основната цел за създаването му е съхраняване и развитие на българската култура и език, както и обединяване на българската общност зад граница, посочват от екипа на учебното заведение. Те добавят, че просветното средище е одобрено от българското Министерство на образованието и науката (МОН) и удостоверенията, издадени при завършен клас на обучение, се признават в България. 

Както БТА писа, освен български език децата от първи и втори клас в училището изучават родинознание, а тези от трети до четвърти клас и човекът и обществото. Учениците от пети до 12. клас учат българска литература, история и география.

/ЙК/

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:48 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация