site.btaБЧК: Хуманитарните каузи на Българския Червен кръст получават подкрепа от „Кауфланд“- България чрез нова екологична инициатива
От днес клиентите на Kaufland България могат да дарят сумата от върнатите от тях пластмасови бутилки и алуминиеви кенове в станции за рециклиране на веригата, в полза на Българския Червен кръст (БЧК). Средствата ще бъдат използвани за оказване на хуманитарна помощ на уязвими хора, подкрепа на нуждаещи се при бедствени и кризисни ситуации и реализиране на дейности в полза на обществото.
За всяка върната в станциите за рециклиране PET* бутилка или кен клиентите получават ековаучер от 5 стотинки, който ще могат да дарят в подкрепа на хуманитарните каузи на БЧК. Към момента има шест такива станци, три от тях са в столичните квартали „Младост“ (“Филип Аврамов“ №3), „Крива“ (бул. „Ген. Тотлебен“ №36) и „Люлин“ (бул. „Царица Йоанна“ 97), две в Пловдив (бул. „Цариградско шосе“ № 94 и ул. „Брезовско шосе“ №127) и една във Варна (ул. „Д-р Петър Скорчев“ №2).
„Благодарим на Kaufland България за доверието и готовността да надградим нашето успешно и дългогодишно партньорство. Заедно сме осъществявали през годините много дарителски кампании, в които те са се включвали, както като компания, така също са насърчавали и клиентите и служителите си да ни подкрепят. Новаторският подход към дарителството, който днес стартираме, дава началото на нов етап в развитието на дългогодишното ни сътрудничество.“, коментира акад. Христо Григоров, председател на БЧК.
„Много се радваме, че клиентите ни проявяват толкова голям интерес към рециклирането и припознаха каузата ни за по-устойчива планета като тяхна. Сигурна съм, че сред тях има много хора с големи сърца, които биха подкрепили дейността на БЧК. Многократно в бедствени ситуации ние от Kaufland сме били сред първите в България, които са дарявали стоки от първа необходимост за пострадалите. Знаем и колко е важно да получиш помощта на време. Затова се гордея, че с новото ни партньорство с БЧК, в случай на кризисна ситуация, ще можем да помогнем на нуждаещите се, без да се губи време за организиране на дарителски кампании“, каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност“ в Kaufland България.
Съвместната инициатива ще насърчава и българските производители, тъй като полученият от пластмасата и алуминия материал ще се използва за производството на нови изделия от тях. По този начин се намалява използването на ресурси и се затваря жизненият цикъл на суровините.
/СТГ/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
news.modal.header
news.modal.text