site.btaАвтоматично телефонно известяване въвежда като нова услуга Община Търговище
Община Търговище въвежда услуга за персонализирани мобилни известия. Чрез нея гражданите ще бъдат информирани с автоматично телефонно обаждане за изготвени на тяхно име документи, съобщават от пресцентъра на общинската администрация.
Известяването ще бъде достъпно от 27 август. Ще могат да се възползват всички, които са посочили актуален мобилен телефон при заявяването на услуги към Общината.
Обажданията от страна на администрацията ще бъдат от телефонен номер: 0601 68 715. Те ще се осъществяват от роботизирана система, която два пъти дневно ще извършва проверки в деловодната система за наличието на готови документи по заявени услуги, поясни говорителят на администрацията Станислава Солакова.
Към момента Община Търговище предоставя 139 административно-технически услуги, които освен на място, могат да бъдат заявени и заплатени онлайн. За целта е необходима регистрация с ПИК код на Националната агенция за приходите (НАП), Националния осигурителен институт (НОИ) или с електронен подпис в сайта www.egov.bg.
Общинската администрация в Търговище има внедрен FrreCall механизъм за безплатни обаждания и съобщения към администрацията, който е достъпен чрез началната страница на интернет-сайта на Община Търговище. Разработена е и интерактивна карта с ГИС-функционалност на Общия устройствен план на общината, която е достъпна онлайн за всички граждани, каза за БТА Солакова. По нейни думи дигитализирани са и семейните регистри в отдел „Гражданска регистрация и административно обслужване“ (ГРАО) на Общината.
Внедряването на различни цифрови и интелигентни технологии в администрацията е сред приоритетите в управленската програма на кмета Дарин Димитров. Целта е чрез тях да бъдат създадени условия за все по-отворена и прозрачна администрация и ефективност при предоставяне на услугите, посочват от администрацията.
/РН/
news.modal.header
news.modal.text