site.btaДЗИ намалява времето за обработка на щети по застраховки "Каско" чрез изкуствен интелект
Изкуствен интелект ще обработва бързо и коректно щети по застраховки "Каско", като това става възможно благодарение на партньорството между водещия застраховател ДЗИ и Click-Ins - световен лидер в областта на контрола на превозни средства, управлявани от изкуствен интелект, съобщи застрахователното дружество.
Новата услуга позволява на клиентите само с няколко клика да прикачат снимки на своята щета и в рамките на около 30 минути от подаването на претенцията, да получат предложение за парично обезщетение или възлагателно писмо за ремонт на колата в сервиз от мрежата сервизи, с които работи ДЗИ. В момента този процес се извършва за около 48 часа, уточняват от застрахователното дружество.
"Партньорството с Click-Ins е поредната стъпка в стремежа ни да направим дигиталното преживяване да нашите клиенти още по-удобно и вълнуващо. Това революционно за страната нововъведение ще ни позволи по-бърза обработка на Каско претенциите и несравнима точност на оценката на щетите", каза Коста Чолаков, главен изпълнителен директор на ДЗИ, цитиран в съобщението на дружеството.
"Горди сме да си партнираме с ДЗИ и да предоставим нашите възможности за проверка на превозни средства, управлявани от изкуствен интелект, за техните застрахователни операции. Чрез интегрирането на Click-Ins ДЗИ може да предложи на своите клиенти по-бърза обработка и по-точна оценка на щетите, като подобри цялостното преживяване и доверие на клиентите", добавя Юджийн Грийнбърг, съосновател и председател на Click-Ins, пише още в съобщението.
ДЗИ е пионер при въвеждането на дигитални услуги в сферата на застраховането. Компанията е първият застраховател в България, който предложи изцяло дигитални процеси по сключване на застраховки и въвеждане на щети онлайн. Онлайн платформата на дружеството, go.dzi.bg, предлага различни възможности по сключване на застраховки, следпродажбено обслужване, разплащания и обслужване на претенции по застраховки и др. Статистиката показва, че към настоящия момент над 60 процента от Каско претенциите в ДЗИ вече се завеждат изцяло онлайн, при изключително високо ниво на клиентска удовлетвореност, припомнят от дружеството.
/ИЦ/
news.modal.header
news.modal.text