site.btaДЗИ намалява времето за обработка на щети по застраховки "Каско" чрез изкуствен интелект

ДЗИ намалява времето за обработка на щети по застраховки "Каско" чрез изкуствен интелект
ДЗИ намалява времето за обработка на щети по застраховки "Каско" чрез изкуствен интелект
Снимка: ДЗИ

Изкуствен интелект ще обработва бързо и коректно щети по застраховки "Каско", като това става възможно благодарение на партньорството между водещия застраховател ДЗИ и Click-Ins - световен лидер в областта на контрола на превозни средства, управлявани от изкуствен интелект, съобщи застрахователното дружество.  

Новата услуга позволява на клиентите само с няколко клика да прикачат снимки на своята щета и в рамките на около 30 минути от подаването на претенцията, да получат предложение за парично обезщетение или възлагателно писмо за ремонт на колата в сервиз от мрежата сервизи, с които работи ДЗИ. В момента този процес се извършва за около 48 часа, уточняват от застрахователното дружество.  

"Партньорството с Click-Ins е поредната стъпка в стремежа ни да направим дигиталното  преживяване да нашите клиенти още по-удобно и вълнуващо. Това революционно за страната нововъведение ще ни позволи по-бърза обработка на Каско претенциите и несравнима точност на оценката на щетите", каза Коста Чолаков, главен изпълнителен директор на ДЗИ, цитиран в съобщението на дружеството. 

"Горди сме да си партнираме с ДЗИ и да предоставим нашите възможности за проверка на превозни средства, управлявани от изкуствен интелект, за техните застрахователни операции. Чрез интегрирането на Click-Ins ДЗИ може да предложи на своите клиенти по-бърза обработка  и по-точна оценка на щетите, като подобри цялостното преживяване и доверие на клиентите", добавя Юджийн Грийнбърг, съосновател и председател на Click-Ins, пише още в  съобщението.  

ДЗИ е пионер при въвеждането на дигитални услуги в сферата на застраховането. Компанията е първият застраховател в България, който предложи изцяло дигитални процеси по сключване на застраховки и въвеждане на щети онлайн. Онлайн платформата на дружеството, go.dzi.bg, предлага различни възможности по сключване на застраховки, следпродажбено обслужване, разплащания и обслужване на претенции по застраховки и др. Статистиката показва, че към настоящия момент над 60 процента от Каско претенциите в ДЗИ вече се завеждат изцяло онлайн, при изключително високо ниво на клиентска удовлетвореност, припомнят от дружеството.  

/ИЦ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 16:38 на 17.07.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация