site.btaБългарски шевици рисуваха ученици от училище „Звънче“ в Сътън

Български шевици рисуваха ученици от училище „Звънче“ в Сътън
Български шевици рисуваха ученици от училище „Звънче“ в Сътън
Снимка: Българско училище „Звънче“, Лондон/ Фейсбук

Ученици от прогимназиалните и гимназиалните класове на Българското училище „Звънче“ – филиал Сътън, Лондон, Великобритания, рисуваха български шевици по време на организираните в училището творчески занимания. Това става ясно от публикация във Фейсбук страницата на образователното средище.

В рамките на организираното занятие учениците имаха възможност да си припомнят от какви елементи са съставени шевиците, както и какви са характерните цветове, използвани в тях, а след това да нарисуват свои интерпретации и композиции върху текстилни несесери за моливи. 

„Нашите възпитаници от шести до дванадесети клас изработиха сами моливници, върху които изрисуваха елементи от българските шевици. Надяваме се това да им остане скъп спомен както от училището ни, така и от класовете по извънкласни занимания“ – пишат от педагогическия екип на Българско училище „Звънче“, споделяйки снимки на ученическото творчество. 

Както БТА писа, Българско училище „Звънче“ отваря врати през 2008 година, като „звънкото име“ му дават неговите първи ученици. Към настоящия момент училището има два филиала - в Сърбитън и в Сътън. Освен обучението по български език и литература, възпитаниците му имат възможност да развиват своите таланти като посещават разнообразни извънкласни дейности, сред които: Детски народен хор, Танцов ансамбъл „Звънче“, Литературен клуб „БългарЧЕТА“, клуб по изобразително изкуство и школа по балет.

/ЙК/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

news.modal.header

news.modal.text

Към 13:04 на 23.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация