site.btaБум на продажбите на безалкохолни и нискоалкохолни напитки по време на Евро 2024

Бум на продажбите на безалкохолни и нискоалкохолни напитки по време на Евро 2024
Бум на продажбите на безалкохолни и нискоалкохолни напитки по време на Евро 2024
AP Photo/Matthias Schrader

Продажбите на безалкохолни и нискоалкохолни напитки, както и на сок от кисели краставички, скочиха от началото на Европейското първенство по футбол, след като феновете бяха призовани да консумират умерено, пише ДПА, като се позовава на проучване в супермаркетите.

Продажбите на безалкохолни и слабоалкохолни напитки са се увеличили с 20 процента от началото на турнира, докато безалкохолните вина са се увеличили с 9 процента, заявиха от онлайн магазинът за хранителни стоки Окадо.

Междувременно продажбите на кисели краставички са нараснали с 24 процента, откакто Киърън Трипиър беше забелязан да пие сок от кисели краставички срещу Сърбия в първия мач на Англия, казаха още от онлайн магазинът за хранителни стоки.

Смята се, че напитката може да помогне за намаляване на мускулните схващания, като испанската тенис звезда Карлос Алкарас също беше видян да я пие по време на победата си на Уимбълдън над Новак Джокович миналата година.

От магазините Теско също казаха, че повишение на продажбите на безалкохолна и нискоалкохолна бира.

Продажбите достигнаха своя връх в дните, когато играеше Англия, което показва, че футболните фенове са намалили консумацията на алкохол, предположи най-големият магазин в Обединеното кралство.

"Миналата седмица регистрирахме най-високите продажби на бира без и с ниско съдържание на алкохол и сайдер извън Коледа, като търсенето дори надмина това за Сухия януари. Определено тенденцията се движи от футболните фенове, тъй като най-високите продажби идват в дните, когато играе Англия", казаха още от Теско.

От началото на турнира Teско установи, че вкусовете на бирата са се променили значително след Световното първенство през 2006 г. в Германия.
По време на Световното първенство през 2006 г. 80 процента от цялата бира и сайдер, продадени в търговията на дребно по време на турнира, бяха светли.
За Евро 2024 Tesco прогнозира, че лагерът ще представлява 50 процента от продажбите, а останалата част ще се състои от сайдер, ейл, стаут, занаятчийска бира, безалкохолна и нискоалкохолна бира.

/МД/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:32 на 25.11.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация