site.bta"Пейхоук" отчете 86 процента ръст на приходите на годишна база през първото тримесечие
!["Пейхоук" отчете 86 процента ръст на приходите на годишна база през първото тримесечие](/upload/7311171/Image+PR-BG.png?l=1000)
!["Пейхоук" отчете 86 процента ръст на приходите на годишна база през първото тримесечие](/upload/7311171/Image+PR-BG.png?l=1000&original=1b3e18873979e20387930c110a3b87d2cd30c1ea)
През първото тримесечие на 2024 г. глобалното решение за управление на бизнес разходите "Пейхоук" (Payhawk) отбелязва ръст на приходите от 86 процента на годишна база, до голяма степен в резултат на фокуса върху персонализирането с цел посрещане на сложните и все по-глобални предизвикателства пред финансовите екипи в големите организации. Това става известно от данните, съобщени от финтех компанията днес.
От там отчитат, че както глобалните резултати на "Пейхоук", така и резултатите за България за първото тримесечие на годината са отбелязали ръст във всички бизнес линии.
Към март 2024 г. ръстът на приходите на "Пейхоук" за първото тримесечие е 86 процента в световен мащаб на годишна база. Глобалният ръст на регулярните абонаменти (ARR - Annual Recurring Revenue) за периода от януари до март на годишна база е 85 процента.
В глобален план общият брой клиенти е нараснал с 58 процента на годишна база. Нетното задържане на приходи от нови клиенти през 2023 г. е 141 процента в световен мащаб.
Общият брой на служителите е нараснал с 29 процента на годишна база до 305 човека с планиран растеж от 31 процента на годишна база до края на 2024 г.
"Пейхоук" обяви и пускането на новото продуктово издание Лято '24, което според компанията адресира основните три предизвикателства при управлението на бизнес разходите, пред които са изправени големите фирми - получаването на одобрение, неефективен софтуер и човешки грешки.
"Поради фрагментирания характер в сферата на разплащанията в различните държави и валути, големите компании са принудени да избират между местни решения, които са твърде опростени, и сложни глобални решения, които предлагат лошо потребителско изживяване", казва Христо Борисов, главен изпълнителен директор и съосновател в "Пейхоук". По думите му финтех компанията се справя с тези предизвикателства, използвайки локални платежни системи, разширени функции и счетоводни интеграции, създадени за финансови професионалисти, но прости и лесни за използване от всички служители.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text